onsdag 14 maj 2008

Städning

Jag gillar inte att städa. Men jag gillar resultatet =)
Idag har jag tömt ur hela tvättstugan och skurat där. Nu är det fräscht och fint igen.

Köket fick sig en duvning också. Men till helgen, eller möjligen helgen efter, ska jag
ta tag i köket ordentligt och göra ren köksskåpen. Det behövs. Skafferiet skall också
städas.

I övrigt inget särskilt.

Jo - vi var och tittade på ett hus idag. Det var väldigt trivsamt. Vi gillade både planlösningen,
tomten och läget. Lite småfix bara, nya köksmaskiner bl a behövs.

På sikt bör man byta både fönster och element. Men i övrigt var det väldigt trivsamt.

Man ska dock inte förhasta sig. Det finns så många hus. Vi ska ändå försöka lägga ett bud. Ett lägre bud, så får vi se sen, Vi sitter ju inte direkt i sjön och har ingen superbrådska att flytta.

mvh
städhäxan

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Syster...visst är det kul att titta på hus..Ja det gäller att "skynda" långsamt..Vart var det någonstans?? Ha det gott denna helg .jag jobbar som vanligt! Kram