söndag 18 maj 2008

Vad skönt att lata sig ibland

Det har jag gjort i helgen. Igår var vi ut och tittade utvändigt på olika hus. Jag glömde naturligtvis min lista med alla adresser, så vi kunde bara titta på de vi kom ihåg.

I Söråker finns det inga adresser. Alltså vi skrev in i GPS.en, men den hittade bara Söråker, gatorna finns där, men utan namn.

Jag tycker att Söråker är ett bra alternativ om man vill bo lite på landet. Inte så långt bort, det tar bara en kvart till stan.

Måste nog åka ut en gång till för det var tre adresser vi missade. Vill ju gärna kolla upp dem, om där finns något intressant alternativ.

Måste hälsa på mamsen också. Det är ett tag sedan. Storebror fyller år idag, han bor i Söråker, kanske vi kan överraska honom? Vi får se. Nu ska jag äta lite frunch. Vi sov till klockan 10 idag!!!! Himmel å pannkaka.

Hej så long

Inga kommentarer: