lördag 19 juli 2008

Bröllop

I dag har vi varit på bröllop i Ramsele. Oh vackert!

De var så fina. Jättefina.

Först var det en bröllposmarch som jag inte begriper mig på, sen kom det en CD med låten
" Bring it on home to me" och då grät jag.

De hade valt 3 psalmer varav jag bara kände igen en " Den blomstertid nu kommer"

Jag tror också att ev. jag kunde psalm 83, men människan framför mig följde inte ouvertyen i versen, så jag kunde inte falla in in psamlen och sjunga korrekt, efersom hon låg alldeles för högt för mig. Jag hörde henne och blev alldeles för störd av henne.

Sen åkte vi hem till deras sommarhus och grillade.

Lars och jag åkte hem vid 21-tiden , eftersom det är nästan 2 timmars bilresa hem.

Så nu bjuder jag eder godnatt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Godmorgon eller god förmiddag...vilket som....såå åker våt Toa ut nu ..blir utan i tre fyra dagar...jaja det går det med ..vi får njyttja Malles toa i deras hus ..jag har ju nyckel dit! Så det är oki!
Shit...det ser ut som "attan" här nu ..och till råga på allt så kommer Elisabeth med ett gäng och hälsar på ikväll ???? de är hos Inga-Lill nu .."Phuuu" Ja -sa jag, men gå då på toa ,innan nu kommer!!! Hmmmm??

Anonym sa...

=D lagen om alltings jävlighet...
jag är sjuk. Har feber och varit risig i magen. men magen tror jag helt enkelt är en begynnande förkylning. Det kan börja så. Täppt i näsan och huvudvärk oxå.

Anonym sa...

Ohh.shit oxå..inge kul alls och du som semester hmmm.. men det är visst typiskt detta i vår släkt..eller hur? Jag hade endagars skit sjuka nyss huga då ..inge kul det heller ..krya på dig kram!

Anonym sa...

Hej Lia!
Det är kanske för att du har jobbat
så hårt nu en tid.
Krya på dej.
Kram