torsdag 17 juli 2008

Husköp



FINT, ELLER HUR??
Vi har varit i Indal och kikat på ett nytt hus. Det var verkligen i vår smak, så vi ska köpa det!

595 000 kr är ju inget pris och det är ingen idé att pruta. Det är fint, badrummen och köket är nyrenoverade. Lite färg och tapeter måste man ju ändå fixa, vilket hus man än köper...



Läget är toppen, tomten är mycket fin och ligger bakåt, från gatan, så det är insynsfritt och trevligt. Det finns väldigt mycket skugga på tomten. Det är ju ett jätte+ för mig.



Ovanpå garaget är det en altan. Minst 35 kvm stor. Garagetaket hade en läcka, så de fixade nytt tak. Det gjordes förra veckan...



Det kan bli så där jättefint, när man gjort iordning efter egen smak.

Åh vad glad jag är!

12 kommentarer:

HTA sa...

Inflyttnings fest eller???

Anonym sa...

Hmmm. Måste köpa klart först. När blir det inflyttningsfest hos dig då?

Anonym sa...

eller hos mig?

Anonym sa...

Hej Lia!
Det liknar en Suterängvills
inte sant?
Det ser nämligen ut som mina svärföräldrars hur i Linköping*ler*
Den kom jag ihåg var väldit fin inuti.
Eftersom dagen rusat iväg och det är snart ny dag.Så önskar jag den en fin Fredag.
Kram.

Anonym sa...

tack agath. Det är en soutterängvilla. =)
Godnatt

Anonym sa...

Hörre du "systeryster" vart ligger detta hus??? eller vill du inte berätta det *L* javisst det ser fint ut och sååå otrpligt billigt!! Grattis ifall ni får köpa det...kram!

Anonym sa...

Hej sys. Det liggger i Indal. Det är där vi vill bo.

Anonym sa...

Oki då ...när kan det tänkas att det blir aktuellt???? och ni båda GRATTIS att ni har hittat ett hus som ni vill ha ...och sååå billigt sen...kramar!

Anonym sa...

Vi ska skriva kontraktet på måndag, med inflyttningsdatum senast 1/10...Under förutsättning att det blir bra resultat av besiktningen, förstås. =)

Anonym sa...

Oh..så kul...Visst längtar du ...Ja naturligtvis gör du det.Mentalt sett.så bor du väl redan där ,,eller??

Anonym sa...

Jag målar och lägger golv - i tanken ;)

Anonym sa...

Hej Lia!
Se bara upp för fuktskador!!
Jag önskar dej en fin Lördag.
Kram.