måndag 21 juli 2008

Hus Hus Hus =D

Idag ska vi skriva kontraktet på vårt nya hus. Inflyttning skall ske senast 1/10. Besiktningsman är beställd också.
Vi har även svarat på en privat annons, för ett par som vill köpa hus i detta område. De skulle komma och titta idag, men har blivit sena, så de vet inte om de hinner komma idag.

Det är mycket nu =)

Lånelöfte, besiktningar, kontrakt, städa (!)

Typiskt att jag skulle bli febrig precis nu. Orken är inte på topp, direkt.

Nu ska jag ta lite fil. Har intgen matlust alls, men man måste ju...

Hej so long

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lia!
Var rädd om dej
förkylning är inget kul.
Jag önskar dej en fin Måndag.
Kram.

Anonym sa...

hej agath. Jag är bättre, men inte riktigt kry. Lite vinglig och småfebrig. Nu ska jag krypa ner en stund och läsa.

Anonym sa...

Hej Lia!
Ibland är det kul att flytta,
nu är det några år sedan jag
gjorde det,men inte kom jag
närmare min son inte.
Jag önskar dej en fin Tisdag.
Kram