måndag 7 juni 2010

Första bakslaget!

Jaha govänner. Nu har jag inte gått ner -20,5 kilo. Det är bara -20,1 kilo!

Dagens vägning visade + 4 hg.

Det märks alltså direkt, att jag inte har tränat, vilket jag ju inte kunde pga min eländiga förkylning.

Jag ska verkligen ge järnet den här tvåveckors perioden och jag SKA ha gått ner minst 2 kilo den 21/6!!! Jag ska äta alla de där förbaskade grönsakerna! jag SKA klara det. Så det så!

Mitt delmål, var att väga 75 kilo på midsommarafton och det kommer jag inte att klara. Lyckligtvis är det inte så långt iffån, men jag hade verkligen trott att jag skulle greja det!

Nu har jag börjat fundera på att köra soppor i juli månad. 4 veckor. Det är ju inte så lång tid och det skulle ge mig en skjuts så där i sluttampen inför Peters bröllop. Ja, vi får se. Det beror lite grann på, hur det går nu de närmaste två veckorna.

Jag fick lova Madde att inte gå ut för hårt, nu när jag varit så förkyld, utan trappa upp träningen lite. I morgon vill jag i alla fall köra ett 60 minuters pass på löpbandet. Sen får vi se, hur jag orkar efter det.

Nu ska jag ta och röja lite i köket, sen ska jag krypa tidigt till sängs.

Hejdå Pompisar!

5 kommentarer:

Linda sa...

Men det här bakslaget har ju sin naturliga förklaring i att du varit sjuk. Låt det inte slå ner dig. Du ÄR jätteduktig och en helt fantastisk människa! :-)

Anonym sa...

Tack Gumman. Du är så snäll!

Anonym sa...

ja d är själva satan att så fort man är stilla o tar en tårtbit så har man gått upp ett kilo, det hände mig nu senaste dygnen

men heja på Pompi du gör det jävligt bra, 20.1 kg är inte fy skam

laila

sarawn sa...

Jag tycker att du är helt otroligt bra! Din målmedvetenhet skulle fler ha!!

B-M sa...

Jag blir verkligen glad och peppad av alla uppmuntrande kommentarer! TACK