söndag 30 oktober 2011

Fest

Vi var bjudna på fest igår. Och eftersom kursen denna helg blev inställd, så tackade vi förstås ja.

Det var jättetrevligt! Nya bekantskaper och massor med god mat. För god. Min mage blev fyrkantig. jag hade glömt att jag inte kan äta så mycket numera. Vilket i och för sig är positivt. Resultatet blev att jag, som redan innan var ganska trött, blev väldigt trött. Ni vet, paltkoma kombinerad med vin. Stimmigt runt omkring med en massa människor som pratade. Jag orkade inte med det, så vi bröt upp. När vi kom hem gick jag direkt i säng och sov i 12 timmar!

Det är i princip alltid jag som vill gå hem från olika tillställningar. Runt 23 är lagom, då brukar jag vara ganska nöjd. I ytterst sällsynta fall kan jag parta på till morgontimmarna, men för det mesta blir jag trött och får ont i huvudet. Då vill jag bara hem. Och snälla Lasse följer med 

Nu krävs en skön skogspromenad, så att jag tillfredsställer både motions-och frisk luft behovet.

Ha en skön söndag, Pompisar

Inga kommentarer: