tisdag 29 november 2011

Fixa dona greja

Snart dags att gå hem. Jag har haft besök så jag jobbade undan innan han skulle komma, så nu har jag en liten stund över.

Måste handla lite på hemvägen. Min rackarns bil går inte på alla cylindrar. Så nu ska vi köpa en (hoppas det räcker med en, för de kostar ca 650-700 kr/st) tändspole och 4 nya tändstift. Helt plötsligt på hemvägen i går började en varningslampa blinka och så gick motorn väldigt ojämnt.

Lite mat skall ochså inhandlas och så måste jag försöka hitta både julgardinerna och småtomtarna ikväll.

Åsså vill jag gärna köpa mig en kattunge, men velar fortfarande.

Hörs, Pompisar

1 kommentar:

Agath sa...

Hej Lia lilla!
Hur har du det idag,ser att du haft fullt upp hoppas din födelsedag var
bra och att du är nöjd med din dag.
Många kramar