torsdag 28 februari 2008

...eller nåt sånt

...blev en kebabrulle, med vitlökssås. Mums mums. Ibland blir det bara sådär. Klockan var ju sju innan jag kom iväg, för gabriel var här och klippte sig. Han hade jättekul med Samira och lekte med henne ganska länge. Det är bra, jag tror hon saknar barnen i sin förra familj. Vi är ju så lugna, så det är lite skillnad för henne.
Så han måste nog komma tillbaks och leka med henne fler gånger.

Han är så gullig. Och lillgammal! Oj oj oj.
Jag ska sopa, sa han och tog sopen efter att vi klippt färdigt.
-var inte orolig du.

Och viist kan han sopa. det blev så bra.

Nu är det Antikrundan.
bye bye

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hallo på dig! Fy tusan så sjuk jag har varit och är...nu denna djävulska förkylning,släpper icke ,har nu fått mediciner iallafall! så det blir väl bättre..om någon dag eller så!Fick du ingen magsjuka? Bara jag blir frisk så ska jag hälsa på Tony och ahns familj det är ju ett år sedan nu! Ha det gott kram "syss"

Anonym sa...

Vilken söt katt=)

Anonym sa...

Tack Kajsa! Hon är sötast och goast i världen.