torsdag 7 februari 2008

Första trevande försöket

Hej.
Det är jag. Helt vanlig. Arbetsam. Vänlig. Givmild. Lättstressad. Samt alldeles hopplöst nyfiken.
Jag läser ju andra bloggar med glädje, så när min dotter sa åt mig att jag borde börja skriva en egen blogg, så tänkte jag -efter ett par dagarsd funderande -att ja, varför inte? Så här är jag nu. Utan skyddsnät. Få se hur det går. Kanske jag bara börjar och sen lägger ner. Eller så kanske jag får en alldeles otrolig skrivklåda och får svårt att låta bli? Mystiken tätnar. Ska hon gilla det? KOmmer hon inte att gilla det?? Jag kommer i alla fall att försöka skriva små inlägg om min vardag (orginellt va?) recept kommer jag också att dela med mig av. Matlagning är ju jättekul. Oj hörni! Har ni läst Stieg Larsson trilogi?? wow! den är ju toppenbra. jag kan inte sluta läsa. Det kan jag iofs inte ändå, när jag har en bra bok, men detta är bland de bästa böcker jag läst. Nåja tack för mig, nu är min lunchrast slut. Vi kanske hörs ikväll.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Första kommentaren!

Camilla Franzén sa...

Det kan omöjligt räknas, det var ju en anonym person. JAG räknas! Första kommentaren!

Anonym sa...

Kan du ju ha rätt i...Ni får slåss om saken. fast då kanske du måste använda din egen kamera i fortsättningen om du vill fota vår katt...

Camilla Franzén sa...

Kan jag väl.