torsdag 7 februari 2008

Oj vad krångligt det var att greja till allting. Men nu har jag i allafall fått till alla mina 3 fungerande länkar! Duktiga jag =). Jag har en makaronpudding i ugnen, det är gott. Länge sedan vi åt det. Efter maten skall vi åka och välja färg till vardagsrummet och hallen, jag och min karl.

Nu har jag nästan renoverat klart i min lägenhet. Men det är inte jag som bor där, utan min dotter. Lite lister bara, sedan är det klart. Det blir så fint! Lite trendigt i färgsättningen. Passar en 20-åring mer, än mig kanske. Fast jag trivs där. Jag har ju till syvende och sist haft sista ordet, beträffande färgval och tapeter, så jag är nöjd. Hoppas de kommer igång med stambytet i sommar. Just nu ser badrummet ut som -ja egentligen obeskrivbart fult i orange och gult - orört sedan 70-talet.
Ojsan, måste sticka till Birsta redan innan maten. de stänger ju kl 19. Och jag som är så hungrig!

Tack å hej

Inga kommentarer: