fredag 11 april 2008

Härliga fredagskväll

Hela helgen framför mig...mmmm, sovmorgon, på söndag. I morgon vaknar jag tidigt, det gör jag alltid på lördagar. Men på söndag. Då kan jag sova till fram emot nio-halv-tio.

Jag tog ett halvt glas rödvin till maten. Jag hade gjort Flygande Jacob, eller som Camilla tyckte att jag skulle kalla maträtten, eftersom jag vägrar bananer i maten - Hoppande Pompi. Ha - ha - ha.
Men jag blev bara trött, av vinte.
Så istället ska jag nu öppna en flaska rosa bubbel!

Skål och godnatt!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hahahaha, fantastiskt roligt

Anonym sa...

tycker du?

Anonym sa...

Vansinnigt roligt

Anonym sa...

du e ju knäpp!

Anonym sa...

Hej Lia...kanske att ni kan komma uppöver någon helg,inte denna ,och nästa så jobbar jag ,men sedan då...kram vi hörs..

Anonym sa...

Visst. Det ska vi nog kunna fixa =)

Anonym sa...

Hallo på dig! är Kattvakt och blomvattnare i tre veckor..huga sån tid detta tar..de har ju runt hundra blommor oxå..samt att jag måste sitta med katten runt en timma VARJE dag,,ja herre je vad man tar på sig....ha en bra lördagskväll med LASSE VI HÖRS

Anonym sa...

HA HA HA HA. Hoppande Pompi. Jag dööööhöööööhööööör.

Anonym sa...

Såja Marta, inte är det väl så kul??

Anonym sa...

Jo Pompi, exakt så kul är det. Skrattar tills man ramlar av stolen-kul.