lördag 30 augusti 2008

Nattvak

Oj vad trött jag är. Millan ringde klockan halv tre i natt och behövde skjuts till sjukhuset. Hon hade feberfrossa och hade tagit alvedon, men hade lite feber ändå. Hon får inte ha feber, enligt sin läkare. Nu, med den nya behandlingen med Remicade, som hon har börjat med, så får hon ABSOLUT inte ha feber.
Därför åkte vi in och hon blev kvar, med dropp och antibiotika, för säkerhets skull.

Det gick skapligt fort på akutem. Vi kom in kl tre och hon fick åka up till avdelningen redan klockan fem.

I och med att hon fick åka upp till avdelningen och inte behövde ligga på övervakningen, så blir hon väl kvar över helgen, förmodar jag.

Nu ska vi åka till soptippen och slänga lite prylar. Vi ska till Indal med ett lass kartonger, som jag har packat ihop också. Sen är det dags att åka upp till hospitalet och hälsa på tösen.

Ha det så bra, denna dag som verkar väldigt höstig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm Jädra skit oxå..ska du /ni aldrig få må gott?? och denna oro sen,ja det är ju inte klokt!Hälsa henne så gott..hon är ju jätte duktig som verkar ha humöret uppe... (har läst hennes blogg) hoppas,hoppas hoppas att det vänder snart,med hennes sjukdom...Kramar från mig!

Anonym sa...

Hej Lia!
Jag utmanar dej.
Kram.