söndag 26 oktober 2008

Vad vill du ha i present?

Alla frågar vad jag önskar att få på min födelsedag

Det är inte helt lätt att hitta på något åt sig själv, fast jag måste ju tillstå att det är ett angemänt "problem" =)

Jag tänker inte önska mig något som jag behöver. Jag tänker önska mig något som jag inte behöver, men som jag kanske bara vill ha?

Smycken: Kanske en lite längre tunn halskedja, med en droppe, eller en liten pärla eller nåt. Örhängen, är inte fel, jag har hål i öronen. Jag har ex.vis inget armband. Mitt halsband är av sorten Bismarck ;-)
Ring: storlek 18 om ni funderar på en sån.

Sa jag att ha bara gillar guld? Rött guld.

Jag förstår inte vitsen med vitt guld, för det ser ju ändå ut som silver, visst? och jag är som sagt ingen silvermänniska, jag är en guldmänniska.

Parfym: Camilla vet vad jag gillar. Vi har ganska lik smak. MEN. Det får inte dofta för mycket av vanilj.

Presentkort: Jag gillar böcker. Det vet väl alla?

En liten resa kanske? Teaterresa för två till Stockholm? Vill gärna bo på hotell och shoppa och slappa lite.

Kära vänner, barn, syskon osv.

Jag behöver inga dyra presenter. Jag älskar paket, visst gör jag det. Men det måste ju inte innehålla något dyrt! Eller hur?

Gerbera, rosa, eler vita är en favorit, när det gäller blommor. Rosor och stjärngräs, är andra.
Eller varför inte Gladiolus? Jättevacker blomma!

Ja nu har ni fått lite hjälp på vägen, hoppas jag.

Nämnde jag att jag gillar böcker?

Den bästa present är dock att just DU kommer till mig, den dagen jag firar mina 50 år.

Jo och så tycker om att läsa böcker, ifall någon inte visste det =D

Kramar

6 kommentarer:

Camilla Franzén sa...

Dags att uppdatera för vi är inte längre Pojke 23 Pojke 26 och Flicka 20, vi är mycket större nu!

Anonym sa...

okej då. ändrar väl då

Anonym sa...

Jasså du ...du är guld du, själv är jag silver hela jag..parfym är så svårt att ge den doftar ju olika på olika människor...osså böcker...åhhh så SVÅRT..fast nu kom jag på något hihihaha....ha det gott kram

Anonym sa...

inte BÖCKER syrran utan presentkort på en bok. Det är enklare det. Och som sagt. Camilla vet vilken parfym jag gillar, Inte var väl det så svårt?

Anonym sa...

inte BÖCKER syrran utan presentkort på en bok. Det är enklare det. Och som sagt. Camilla vet vilken parfym jag gillar, Inte var väl det så svårt?

Camilla Franzén sa...

Ja presentrådgivning går via Camilla för jag har massa ideér och liten ekonomi..