lördag 6 december 2008

Dystert

Jag mår illa. Det började i går med huvudvärk på eftermiddagen, men det är jag van vid. Jag har ju ont i huvudet så gott som dagligen i större eller mindre utsträcking.

När vi kommit hem gjorde jag entrecote med pommes och en god sås, med bla a vin och choklad i.
Jag ville inte ha mer än halva portionen. Jag är annars en mycket matfrisk person...och jag pillade endast i mig ett glas vin, sen började jag må illa. Usch.

Ville inte lägga mig, för det kändes som om jag måste rusa på toa. Till slut la jag mig och jag har sovit gott, för att i morse vakna - illamående. Inte lika mycket idag, dock, men tillräckligt.

Nu har jag nyss ringt mina kompis och avboka dagen.
Vi är 4 tjejer som brukar träffas för att binda julkransar, äta lite risgrynsgröt och dricka lite glögg. Attans också!

Jag blir så sur. Inte är det lika kul att binda kransar helt på egen hand! Undrar om jag kan tvinga Lars att delta? Nä det tror jag inte, men jag ska pingla till Gittan och höra om hon har lust. Kanske Monica vill vara med också? Nästa helg, kanske? Eller så tar jag det en kväll. Äsch vi får se. Just nu mår jag så pass illa, att jag inte vill vara med folk alls.
Nånsin.
Vill krypa undan i en vrå och bara självdö.

BLÄ

3 kommentarer:

Camilla Franzén sa...

"Äsch vi får se. Just nu mår jag så pass illa, att jag inte vill vara med folk alls.
Nånsin.
Vill krypa undan i en vrå och bara självdö.

BLÄ"

GUD vad du låter som din dotter nu :)

Anonym sa...

Är vi släkt på nåt vis tro?

Anonym sa...

Hej Lia lilla!
Hur har du det har illamåandet
laggt sig något.
Hoppas din lördag blir bra.
Kram.