torsdag 18 december 2008

Tipp tapp tipp tapp, tippetippetipp tapp..

Åh vad härligt! Endast en arbetsdag mellan mig och julledigt. 9 dagar!Åh så sköööönt.

jag ska mysa hela helgen! I morgon kväll ska vi till magnus tjej som fyller år. jag måste köpa en ny present för den vi hade köpt är bara borta. Jag tänkte inte köpa en precis likadan, för om asken dyker upp, så får hon den senare. Det är ett par örhängen som matchar ett halsband som hon ska få i julklapp.
Kanske jag kan hitta ett armband eller nåt, vi får se.

Nu ska jag knyta mig.

Sov så gott, pompisar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Lia!
Då får du verkligen koppla av i 9 hela dagar,tänk om det blev snö också så du kunde åka skidor det
vore väl förunderligt*ler*
Kram.

Anonym sa...

agath.
Vi har massor av snö! ...men jag har inga skidor.
Dessutom har jag och chefen konstaterat att vi räknat fel på mina semesterdagar, så jag måste jobba måndag och tisdag ändå =( Å andra sidan blir det 5 dagars ledighet i rad, i alla fall.
kram