onsdag 17 december 2008

Vist är det märkligt att man kan bli så trött?

Jag menar, det är bara Onsdag ännu, mitt i veckan och jag är lika trött som en normal fredagskväll.
Lars var hemma tidigt idag, för att mäklaren skulle komma och värdera om huset. Allt för att kunna få in mer av lånen som bottenlån. Men - den rackaren dök aldrig upp. och inte svarade han i telefonen heller. han r en riktig strulkuse. Duktig, men strulig!
I alla fall var middagen klar när jag kom hem. Spaghetti och köttfärssås. Trevligt som omväxling att maten är klar, när man kommer hem. =)

Sen slocknade jag som ett ljus på soffan. Jag som tänkte göra mintkyssar i kväll, men jag tror inte att jag ids.

Jag har både blåbärs-essens och blå karamellfärg, så jag tänkte försöka göra en variant med blåbärssmak och med vit choklad på, förutom de med mintsmak och mörk choklad. Jag har även päronessens, så kanske det blir några med päronsmak också. Visserligen har jag aldrig sett eller hört talas om såna med dessa annorlunda smaker, men man kan ju alltid försöka, eller hur?

Ja nu ska jag snacka lite med kissen. Får se om inspirationen infinner sig.

Hejdå Pompisar!

2 kommentarer:

sarawn sa...

åhhhh låter supergott det där. jag kan vara provsmakare om ingen annan törs ;)

Anonym sa...

Du får smaka när du vill =)