måndag 15 december 2008

Nu är det kväller...

...och jag ska krypa ner med en god bok.
Natten innan var besvärlig för jag svettades hela natten. Herregud, dessa vallningar! Idag har jag haft huvudvärk större delen avdagen men det beror nog på sömnbrist, skulle jag tro.

Jag tänkte göra mintkyssar ikväll, det har jag aldrig gjort förr. Det verkar ganska enkelt. Gissa vem som hade slut på florsocker =)

Så godnatt med er - Pompisar

(Jag tänkte att ni som läser min blogg, måste höra till min fan-club. Alltså är ni Pompisar.)

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hm..du är som en "pompis" du *skratt" ja visst är det jäkligt besvärligt med vallningar och svett...det har jag haft nu i flera år Phu....Idag fyller Roger år (64) jag ska jobba nu i två nätter...skulle oxå jobba på fredagskväll,men tog ledigt då,är så trött ..ha det gott lilla syster...höres,kram

Anonym sa...

Nä nä. Jag är ingen "pompis" det är du som är "en pompis". jag är självaste Pompi...
Hälsa Roger o gratta så mycket.

sarawn sa...

Klart jag är ett fan :)

Anonym sa...

och en pompis