torsdag 1 januari 2009

Dag 1, År -09

Nytt år. Nytt och fräscht orört. Undrar vad året skall ge?

Ett nytt friskt liv åt Millan.
Ett bra jobb åt Johnny och att Linnéa kommer in på universitetet (vilket jag inte betvivlar)
Att Peter kommer upp till Norrland och även han kommer igång med sitt pluggande.
Att det går bra för Marta att plugga till psykolog. Jag tycker det är stort att hon kom in på den linjen.

Att Zink blir frisk och pigg och att Samira inte blir FÖR nyfiken och drar iväg mot stora trafikerade vägar eller för långt bort för att hitta hem igen

Och för min egen del, hoppas jag verkligen att presenten av Camilla med 3 flaskor innehållande solskyddsfaktor 80, skall fungera, så att jag kan vara ute som andra människor i solsken, för första gången på 25 år. Det vore verkligen en höjdare.

Och så önskar jag att Lars och jag även fortsättningsvis trivs ihop och har det bra, här i vackra Indal.

Hejdå, Pompisar

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hm..det var inte lite det som du önskade..Tur att vi inte vet nåt i förväg...hade ni en trevlig kväll ? Varför har du ont i ryggen? har du ramlat ..eller?

Anonym sa...

Önskningar är ju alldeles gratis =)
Min rygg var bara så här en mogorn när jag vaknade. Johnny ska ta en titt på den och ge mig några behandlingar och övningar, så blir den nog bra sedan.