måndag 12 januari 2009

Ny design igen

Tack Gumman. Det blev så fint.
Jag har bestämt mig för att bakgrundsfärgen ska kallas för Guld.
Javisst är det guld. Absolut.
Och sedan är mina ungar med i ena hörnet. Det är perfekt.

I övrigt så har inget särskilt hänt. Jag har tagit mig igenom det mesta av ett enormt strykberg.
Fortsättning på det följer i morgon. Det tar liksom aldrig slut. Snacka om Never Ending Story!
Tömde diskmaskinen, skurade stora kitteln som hade bränt vid och snyggade till i köket. Ja ni vet, det vanliga.
På jobbet är det lugnt, som alltid i januari. Våra kunder har köpt på sig stora lager innan årsskiftet, som de ligger på nu. Jag har gjort nya pärmar för 2009, en för varje månad, en för varje faktureringskund och arkiverat fjolårets, samt sorterat en massa papper och städat mitt rum idag. Det för jag vid årsskiftet och till midsommar. Halvårs- och helårsboksluten är lagom för att städa undan lite.

Nu ska jag likt Törnrosa sova lite

Gonatt alla Pompisar

12 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm..Konstigt att min kommentatr bara försvann..? Tack sååå jättemycket för de fina presenterna,jag har på mig Änglarna nu..:) ha dey gott kram

Anonym sa...

Hihi..den andra komentaren kom på ditt förra inlägg *skratt' men oki då..då har jag ju tackat ordentligt eller hur? :)

Anonym sa...

Föresten, så skulle jag kalla din bakgrund för "Sand"

Anonym sa...

Varsågod, jag tyckte också om de örhängena. Guld är det på bakgrunden och inget annat! Så de så!
Sand -hmpf ;-)

Anonym sa...

Nähä...inte då..det är ju SAND..så det så :) men det är snyggt....ha det

Anonym sa...

Min blogg = Guld. Hade det varit DIN blogg hade det varit sand...eller om du velat det; guld

sarawn sa...

Hmm ja en låda skulle ju inte vara så dumt. Julen varar ju ända fram till påska eller hur :)
Kram!

Emma sa...

Pga stress eller önsketänkande så utläste jag att bakgrundsfärgen skulle kallas för Gud. Det hade varit passande om inte annat. Fridfullt.

Anonym sa...

Hi hi. Ja fridfullt hade det kanske varit, men GULD är lite lyxigare liksom =)

sarawn sa...

Du får väl träffa honom live på lördag :) för jag antar väl att vi ses då :)
Kram!

Anonym sa...

Hej Lia!
Kul du gillade min historia*ler*
Ha en fin Torsdag.
Kramar.

sarawn sa...

Nä du! Han har tom avsagt sig matchen i Gnarp för att kunna gå på mormors kalas :) så se bara till att vara där samtidigt som oss så ordnar det sig ;)
Kram!!