lördag 17 januari 2009

Trasigt tangenbord

Om vissa bokstäver inte är som de bör vara i ett av de ord jag skriver, så beror det på att mitt tangentbord lever sitt eget liv. Jag skriver ändå men det tycks som om vissa bokst~ver hamnar där de vill - eller inte alls, fast bara ibland. Ibland funkar de alldeles utmärkt. ibland ersätts de av olika tecken. Helknäppt.
Idag ska jag på kalas. Gittan fyller år.

Eller - hon fyllde år i torsdags, men vi är bjudna på lunch och kaffe idag. Vi har köpt en stor ljuslykta till henne. En sån d'r man har ett blockljus med 3 vekar. Fast inte hittade vi något sånt, där på den affären, så det står ett vanligt litet blockljus i det.

Jag skickade i alla fall in en hälsning till Guldgrattis i Radio Guld och det kom med. Sen blev hon även vald till "veckans vinnare" och hon blev då uppringd och intervjuad i radion. Kul.

Nu ska jag ta en liten dusch. Tangentbordet har uppfört sig en stund nu. Hoppas det gått till sig. jag vände upp-o ner på det och ruskade lite.

Hejdå Pompisar

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vaddå inte hinner skriva??? jag skrev ju sist den 12/1 sedan så for jag till Stockholm ju...kom hem sent igår kväll ..men nu i helgen så sk jag skriva lite (om jag hinner) *skratt* ha det gott kram "Sand" är det iallafall" >:L:

Anonym sa...

Hej Lia!
Nå har jag som först kommit till ro*ler*
Nej fy katten,eller var mjölken sur när
jag fick den på min semla*skrattar*
Vad läser du för böcker?Ha en trevlig
stund på kalaset.
Jag önskar dej en fin Lördag
Kram.

Anonym sa...

Visstja. Glömde bort Stockhomsresan. Sorry

Anonym sa...

hej agath. Jag läser det mesta. Gärna Engelska deckare, Sagan om ringen. Även Harry Potter, Fantasy. Historiska berättelser. ja, det mesta, faktiskt.

Anonym sa...

Hallo har du läst Mark Levengoods senaste???SKULLE KÖPA DEN I sTOCKHOLM..MEN DEN VAR TILLFALLIGT SLUT ..

Anonym sa...

Hej. Nej den har jag inte läst. vad heter den?

Anonym sa...

Vet ej vad den heter...blev bara rekommenderad att köpa hans senaste bok...