tisdag 17 februari 2009

Nu känns det mycket bättre

Har nyss kommit hem från sjukhuset. Milla satt upp i sängen, pratade, skrattade och var alldeles som vanligt. Lite matt dock. Inte att undra på, hon har ju gjort två operationer på mindre än 3 veckor!

Hon åt faktiskt middag! Bara det =D

Orsaken till att det gjorde så extremt ont, var att hon hade sammanväxningar. Som de nu har fixat. Nu gäller det bara att ta det lugnt, röra på sig och hoppas att det inte händer igen..

Jag hade inte räknat med att vara där så länge, men hon hade de vilat och var mycket piggare än väntat. Fast jag tror att hon nådigt bestämmer vilka som får komma och när de får komma. Det är rätt, för det är bara hon jälv som vet hur mycket hon orkar med.

Vi tog till och med en liten promenad i korridoren =)

Sen blev hon trött och jag åkte hemåt.

HUngrig som en varg. Då är det bra med snabblagad mat. Lars hade redan börjat, så det gick mycket snabbare än väntat. Det var ju bra, när jag var så jättehungrig! Idag åt vi blodpudding med lingonkål och bacon. Gott.

NU ska jag titta på TV.

Hej dårå, Pompisar

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lia!
Vad skönt att höra att din dotter
mår bättre,du kanske får lov att
slappna av lite nu.
Jag önskar dej en fortsatt fin Tisdag.
Kramar.

Anonym sa...

Hej agath. Jo det känns jätteskönt. Nu ska jag krypa till sängs med en bok. Håller på att läsa om Sagan om Isfolket =)

Anonym sa...

Bra att det verkar fixa sig för "Millan" det är ju klart att hon själv ska bestämma vem som ska besöka henne..men du får hälsa henne så gott,ha ...det...!

Linnea S. sa...

Jaja, klart du är, bästis! Dig kan man lita på! Men det är jobbigt när folk vet, men inte bryr sig ändå tycker jag..

Läste att Camilla åker hem idag också, jippie!