tisdag 24 mars 2009

Ännu en tröttsam dag

Dagen blev lång och kvällen blev kort. Jag har köpt nya skor med bra dämpning, så att jag kan promenera ordentligt. I morgon ska även stavarna fram.

Dagens mat blev inget bröd, eller potatis, däremot åt jag rent kött och grönsaker.
Ja, jag har till och med ätit både frukost och mellanmål. Omelett och grönsaker till
middag.

Det bjöds på kakor till kaffet i förmiddaags och tårta på eftermiddagen.
Jag känner mig mycket nöjd, eftersom jag avstod från båda sorterna.

I morgon skall jag äta kycklingfile´ och dinkelkorn kokta i buljong, med grönsaker till.

Fil och müsli till frukost.

Godnatt Pompisar

3 kommentarer:

Anonym sa...

Mycket bra sammansättning av maten ..äter du så ,då går du ner i vikt..iallafall jag! ha det gott ,vi hörs! KRAM

Linnea S. sa...

Nja, kör du, jag hejar på dig!
Så fort jag försöker banta så äter jag bara en massa mat. Så jag håller mig till programmet nu! Det verkar vara ett riktigt bra sådant dessutom!

Ni kommer alla tre se fabulous ut i London. Och jag kommer se ut som Eddy i Absolutely fabulous! Rödbrunt frissigt hår, rejäla kurvor och med ett glas bubbel at all times! :D

Linnea S. sa...

Bra jobbat!