tisdag 17 mars 2009

London - here we come!

Hej på er Pompisar!

Nu har jag bokat en resa till London! Den 8 juni bär det av.

Vi har så bra förmåner genom mitt jobb, så jag har fått hyra en 4-bäddslägenhet i närheten av Westminster Abbey i 4 dagar för bara 900 kr.

Fullt utrustad med diskmaskin och allt. De håller med sängkläder och handdukar, samt städning. Inte klokt egentligen!

Vi åker tåg till Skavsta för 1900:- t.o.r
Flyget till London kostar 1972:-

Sålunda kostar denna tripp för 4 personer endast 4772:-

Och jag slipper köra bil!

Va? Vilka som följer med?
Jo det är jag själv, Camilla (bli frisk!!!!), Lasses dotter Ida och Johnnys flickvän Linnéa.

Det är en tjej som inte blev bjuden, helt enkelt av två anledningar.

1) Hon skall jobba direkt när skolan tar sommarlov.

2) Det finns bara 4 bäddar.

Jo det är förstås Peppes flickvän "Majorskan"

Men jag har faktiskt nåt i bakfickan åt henne också - Längre fram. Det tänkter jag inte berätta nånting om än. Lite nyfikna ska ni väl få vara!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Nu kom nyfikenstruten fram! :)

Anonym sa...

Den får du allt hålla kvar inom dig du! Na-na-na-na-naaa-na

Anonym sa...

Men såå roligt för er..att åka iväg...HOPPAS nu bara att "millan" mår bra...jomen ...det gör hon säkert ..vi får ha ett possitivt "tänk" visst då?

Anonym sa...

Såå roligt att ni ska åka iväg ..oh till London ...blir lite avundsjuk.. Hoppas att millan mår bättre...både du och hon behöver denna resa ..Visst då? ha det gott .."knäpp dator" hihihi..det är bara jag som är annonym..*L*

Linnea S. sa...

Tack vad du är gullig! Det är precis sånt där peppande man behöver höra när det går trögt!
kram!