fredag 13 mars 2009

Nu ska det mysas här

Jag smet en halvtimme tidigare från jobbet och åkte direkt hem. Jag behövde inte hämta upp Lasse eftersom han åker hem med en kompis.
Detta tjänade jag en hel timme på! Så nu ligger tvätten som jag slängde in i tvättmaskinen i morse, i tumlaren, sängen är bäddad med överkastet på och diskmaskinen är igång. Kycklingen står och puttrar i ugnen. Matplatsen är dukad, vinet är upphällt i glasen. Jag har tänt värmeljus överallt och sitter bara och väntar på att Lars ska komma hem så vi kan äta.

Sen ska vi bära upp nya soffan och ställa den på plats =)

Trevlig fredag, Pompisar!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Lia!
Ja jag tycker också det var barnsligt,
men jag kunde inte låta bli att lyfta fram
den så alla såg den,som ville se....

Jag ser också fram mot Let´s Dance.
Må bäste man/kvinna vinna.
Jag önskar dej en fortsatt fin Fredag.
Kramar.

PS:Synd att det inte blev den röda färg du
velat ha.DS:

Anonym sa...

Det gör inget agath! Den är så snygg ändå. Lars säger att med rätt sorts lampor, så får vi fram färgen om vi vill =)

Anonym sa...

Tjena Lia.. Ja,visst är det mysigt när allt går som man vill? Hur är det med Camilla då? Jag har jobbat nu i två nätter är ledig i helgen.Skönt..DU...vi ska oxå ta ett eller tre glas vin ikväll,Roger fixar maten ,som vanligt! ha ,det gott vi hörs ..kram Lilla syster...*L*

sarawn sa...

Låter som en trevlig kväll! Jag ska komma o provsitta nån dag :)
Kram!!

Linnea S. sa...

Öh, vad är det jag hör?? "Lasse säger..." Minns var du hörde det först säger jag bara!

Anonym sa...

Ha ha. Lasse sa vilket sorts ljus som behövs =)

Anonym sa...

Syrran. Hon verkar må bättre, men jag säger som Millan själv. Jag är skeptisk tills jag ser att det är OK på riktigt...

Anonym sa...

DU..Lia! Jag försöker och försöker ,att koma in på din blogg...men det "skiter" sig hela tiden!????Jag menar att byta till din blogg..det går ju helt enkelt icke???Jag sätter in min mailadress,och lösenord..får til svar att mailadressenen är fel???? Blir sååå förbannad,detta är ju helt "sjukt"Min mail adress är ju riktig..så vart sitter felet ?? tror du??? Jag har även ett "lösenord" så det så....Jag skiter snart i detta ...!

Anonym sa...

DU..kan du inte hjälpa mig med detta..?alltså att byta blogg! är såå skitless på passagen så det är inte klokt! ha..det...!
Ställ nu upp för din syster,"vet jag"

Anonym sa...

Lia!
Jag har följt melodifestivalen så dåligt och jag fattar inte hur de lagt upp det,så jag hittar väl
på nåhgot annat i stället.En go film skulle sitta fint*ler*
Jag gillar Måns Zelmerlöw,dels ser han trevlig ut och sjunger bra det lilla jag hört av honom.
Sverige vill ju inte vinna så det blir väl inte
fden allra bästa låten de tar.
Jag önskar dej en fin TV-kväll.
Kramar.