onsdag 22 april 2009

Oj aj hi hi

Jag har lite träningsvärk. I mina höfter framförallt. Allt promenerande de sista dagarna känns minsann. Och det är ju BRA. Det är en positiv värk.
Idag har jag kommit upp i ca 8200 steg på morgonpromenaden och det är totalt 13134 steg totalt. Jag har alltså ca 1000 fler steg idag, än i går. Kul kul.

Jag känner mig så nöjd. =D

Nu är frågan om jag skall ta en lika lång promenad i morgon, eller kanske nöja mig med en kortare, så att mina stackars ben och höfter hänger med.
Det vore så typiskt mig, att ge järnet, sedan blir det för jobbigt, så slutar jag med aktiviteten i fråga.

TV:n kallar. Jag tittar nästan aldrig på TV, det är max 4-5 timmar/vecka, om ens det. Nu känner jag i alla fall att det ska bli skönt att sjunka ner i soffan en stund

Gonatt Pompisar

3 kommentarer:

majorskan sa...

du måste stretcha! annars blir det blaj!

Pompi sa...

jag visste väl att det var nåt jag missat!!!!
Såklart at jag har strechat. Litegrann.
Väldigt lite
Nästan obefintligt
=)

busan sa...

Ja, det är duktigt av dig fortsätt så,värken går över så småningom ha det gott kram!