tisdag 23 juni 2009

1 dag kvar...

Jag jobbar 1 (en) dag till, sen börjar min semester. 21 dagar.

S e m e s t e r

Bara så ni vet.

I morgon kväll inleder jag min semester med att delta i en liten tjejfest, med några av tjejerna på jobbet.

Vi ska ha knytkalas. Vinet skall flöda, vi ska grilla kyckling och äta min hemlagade potatissallad och vitlöksbröd. Gott

Värmen har ju precis kommit också, så det passar ju bra =)

Vi ska vara hos en tjej som heter Ann. Hon har en liten flock Shetlandsponnies. De fick ett litet hingstföl för ca 2 veckor sedan. Vi ska försöka hitta på ett bra namn åt honom.
Hon säger att hon vill ha ha ett kraftfullt namn åt den lille =)

Mitt förslag är Stor Stark.

Ha det gott så länge, Pompisar

3 kommentarer:

sarawn sa...

låter supertrevligt det där du :) Själv ska jag på Holmö brygga ikväll med mina kollegor, ska oxå bli mysigt! Ha en bra sista dag på jobbet o njut av semestern! Kram!

Anonym sa...

Lia
Tack för dina trevliga verser. Det är inte så ofta jag får dikter, så den sparar jag.
Har haft en del jobb som jag låg efter med så mina inlägg har varit mest korta nonsens för skratt only.
Idag ger jag ut ett huvudinlägg om Bikinin. Det är inte nytt men något omarbetat.

Jag önskar dig den bästa semester
med fem våningars sommartårtor och
läskande fruktdrinkar, yammy!

Sol på dig

Ian

Ian

doran sa...

Skönt för dig...jag har två och en halv vecka kvar att jobba...:(