måndag 30 november 2009

Sisådärja!

NU är sovrummet klart! det blev jättefint. Varmt och ombonat. Lasse ska sätta dit resten av golv- och taklister, sen kan sängen flyttas in och gardinerna skall upp. Åh så skönt att få sova i sin egen säng! Jag lääääängtar.
Ska försöka putsa insidan  av fönstret fast det är kväll och mörkt. Jag kan bara inte sätta upp nya gardiner i ett otvättat fönster. Vad skönt att få tillbaks allt på plats igen!

Hela hallen och vardagsummer är fyllt med prylar som egentligen hör hemma i sovrummet.
Tänk att slippa kliva över gardinstången och listerna som ligger mitt i vardagsrummet!
Tänk att kunna advenspynta färdigt. Ännu är det bara några ljusstakar och ett par stjärnor som kommit upp i förnstren. Jag vill ju lägga på lite fina dukar osv också.

Fast aj aj aj, min rygg! Jo, jag vet ju att det finns de som har mycket värre ont än vad jag har. Behövde bara få gnälla lite ;-)

Måste fortsätta!

Nassi nassi, Pompisar!

3 kommentarer:

Mary-L sa...

Jaha...jag förstod det..du kan bara INTE ta det LUGNT???? mförstår att det blir fint...ett stort GRATTIS till dig idag..ett litet paket väntar här.:)

Mary-L sa...

Jaha...jag förstod det..du kan bara INTE ta det LUGNT???? mförstår att det blir fint...ett stort GRATTIS till dig idag..ett litet paket väntar här.:)

sarawn sa...

Grattis på födelsedagen idag!!!!
Kramar!!