onsdag 4 november 2009

Väntar väntar väntar

Sitter på jobbet och väntar på ett svar från vår terminal i Rotterdam. Jag har 2 bilar som står där och inte får lossa.
Detta trots att jag redan i morse informerade om att de skulle komma sent. Man blir så trött. Jaja, få se om jag får svar snart.

Nyss talade jag även med en mycket trevlig man i Amsterdam, ang ett av mina lass till Tyskland. Han hette Edgar och var supertrevlig. Pratkvarn utan dess like, så det var nästan svårt att få stopp på honom. Lustigt hur det är med vilt främmande människor ibland. En del kan prata på fast man inte någonsin har talats vid innan. Kul var det i alla fall, med en positiv människa =)

Nu fick jag svar att min första bil i Rotterdam håller på att lossas nu, så då kan jag ju knalla hem, innan det börjar regna igen.

Bye bye Pompisar!

Inga kommentarer: