måndag 29 mars 2010

Måndag - vägning

Puh! Vilket skönt pass jag körde med styrketräningen idag! Gissa om jag kommer att ha träningsvärk i morgon! Fast det var egentligen lite meningen också. De två föregående passen kändes nätt och jämt i mina muskler, så jag lade på lite extra tyngd här och där och körde även några fler upprepningar. Bla för magen. Vi får se i morgon om jag tog i för mycket...

Viktminskningen denna vecka? jaså, ville ni veta det??

Okej då, om ni nu tjatar, så kan jag meddela att denna gång har vikten minskat med -2,4 kg.

Fatta! -7 kilo på 19 dagar!! Eller -6,9 om vi ska vara riktigt petiga =)

He he he

5 kommentarer:

Linnea S. sa...

Shit, det är ju väldigt bra! Måste bli över 2.5 kg ner per vecka. Vi kommer inte känna igen dig nästa gång vi ses...

Linnea S. sa...

Kanske en intressant artikel för dig!

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article6786743.ab

Linnea S. sa...

http://www.aftonbladet.se/kropphalsa/article6786743.ab

Linnea S. sa...

men det ska vara ett litet b i slutet av länken men det vill inte förlja med, skriv dit det bara!

Agath sa...

Hej Lia!
Är du också en klant,skönt att inte vara ensam.
Jag önskar dej en trevlig Onsdag.
Kramar.