måndag 19 april 2010

Vägning!

Jaha gott folk. Så har man tappat 1,8 kilo till! Lägg det till de 11,7 kilo jag gått ner innan, så är det
 -13,5 kilo!
Tidigare i kväll, när jag räknade, så kom jag fram till -12,5. Men det är ju fel! Hi hi.
Midjan är nu 97 cm ( minus 21 cm)
Höften oförändrad 103 ( minus 12 cm)
Överarmen är 36 cm  ( minus 4 cm)
Låret 57,5 (minus 8,5 cm)

Nästa vecka ska jag försöka promenera och hoppas innerligt att solen håller sig undan lite. Jag är övertygad om att det skulle ha varit liiite mer om jag hade kunnat röra på mig!

Jag MÅSTE få tag i ett promenadband! Måste måste måste! Jag har lagt ut en annons på Blocket , så håll nu tummarna att jag hittar ett.

Så nu Pompisar, ska jag kolla Blocket ifall nån vill sälja ett.

natti natti

2 kommentarer:

Peter sa...

OBS! Köp inget promenadband utan motor, de är bara skräp! Och motorn ska ligga på 2,5hK eller mer. Mycket nu :)

mamma sa...

Ja, den jag har spanat på hos Intersport är visst på 3h eller3,5
Bra att du sa till om promenadband. jag hade velat prova ett för att se hur det var. Då slipper jag det då. Fast jag har hela tiden varit inne på ett motordrivet.