lördag 15 maj 2010

Arbetslördag

God Morgon!
Klockan är 08.10 och jag är på jobbet. Jag måste kontera en mängd fakturor för jag ligger hopplöst efter med det. Det finns inte en chans att jag ska kunna hinna jobba i kapp under veckorna, för jag har så mycket att göra med att boka och planera mina transporter, så det är inte klokt! Det har ökat otroligt mycket senaste halvåret!
Jag konterar så många fakturor som jag hinnner under dagtid, men det kommer in många fler än jag hinner göra, så därför halkar jag ohjälpligt efter.
För min egen sinnesfrid måste jag alltså göra en insats för att få ner antalaet. Helst till noll. Åtminstone i en kvart...Att alltid ligga efter gör mig mer stressad än att gå hit på helgen och jobba undan.
Därför kastar jag mig nu över uppgiften. Solen skiner och det är 13 grader varm redan nu, så jag kan i vilket fall som helst inte vara utomhus i dag.

Ha en skön lördag, ni alla 14 som läser min blogg. Ja, ni har ökat från stadiga 11 till 14 nu. Kanske rent av 15... ;-)

Inga kommentarer: