fredag 21 maj 2010

Jag äter

Sitter här med 1 dl youghurt nautrell samt ½ dl bär, toppat med 1 tsk linfrön.

Helt otippat blev jag tvungen att bryta min helfart 4 dagar innan jag hade tänkt göra det. Och det bara för att jag är så himla klantig!
Jag trodde att Xtravaganza hade öppet till 20.00 ALLA vardagar. Så när jag glad i hågen traskade dit kl 18.20, så var det stängt redan kl 17.00.

Suck.

Jag hade exakt 2 påsar soppa kvar i dag, som jag åt till frukost och lunch. Sen skulle jag handla och åka till Xtravaganza för att träna styrke och köpa veckobuffé med soppor.

Lars var på After Work, så jag skulle plocka upp honom på hemvägen kl åtta.

Nu kunde jag ju vara hos Millan, så det var ingen fara på taket, men jag har bara fått i mig 2 soppor idag! Och det är stängt hela helgen. Därför valde jag att bryta nu och äter lite yoghurt i stället.

I morgon ska jag äta samma sak till frukost. Ni fattar inte vad gott det är! Jag äter sakta och njuter av varenda tugga.

Jag ska ta en vecka extra med soppor i sommar för att kompensera dessa 4 dagar. Det ingick liksom inte i min plan att tjuvstarta, men man måste ju göra det bästa av situationen.

Jasg njuuuter nu. Jag som inte ens tyckte OM youghurt naturell...speciellt inte utan socker!

Nu ska jag titta på TV en stund och äta upp min första måltid sedan den 10/3

Trevlig helg, Pompisar!

3 kommentarer:

Peter sa...

Du förtjänar den definitivt. Glöm inte bort att träna nu bara ;)

Mamma sa...

Jag kommer att köra en timmes kondition idag. När jag har städat klsrt. Städningen i sig ger dessutom lite extra motion. Huvudvärk har jag och märker alltså av direkt att jag glömt att dricka mitt vatten. På halvfart behöver man inte dricka 3 liter per dag. Det räcker med hälften.

Linnea S. sa...

men alltså, hur får jag upp det i näsan på ungen?