fredag 28 maj 2010

Nu igen!

Träffade en gammal arbetskompis i måndags. Fick en kram och så berättade hon att hon var så gräsligt förkyld och hade sååå ont i halsen.

Nu är det likadant med mig. Sicken rackarns förkylning att smitta snabbt!

I förrgår orkade jag bara gå på bandet i 30 minuter. -222 kcal och 3 km:s promenad blev det.
Så i går skulle jag köra 60 minuter hade jag tänkt, men orkade bara 20 minuter. Jag var helt slut! Orkade inte logga in i datorn, orkade ingenting, utan gick och la mig tidigt och somnade direkt.

I morse vakande jag förkyld med ont i halsen, snuva och allmänna förkylningssymptom.

Blä blä blä.

Innan jag kom hem igår, var jag till Birsta och handlade lite kläder. Ett linne och en blus, en tunika och ett par byxor.
Min nya blus är i storlek 42 och mina byxor i storlek M.

Jag har gått ner till dessa pyttestorlekar från storlek 46-48!!! Eller XXL...

Det mina vänner, är en jätteseger och om jag blir sugen på något gott, så plockar jag bara fram mina byxor och tittar på lappen i linningen och ser vad små de är =)

Först provade jag ett par i L och tyckte att de satt bra, men just när jag drog av mig dem, så tyckte jag att de kändes lite för stora ändå och så bytte jag till en mindre storlek. *skrattar glatt*

Tra-la-la-la-laaaa. Jag som ska gå ner 9½ kilo till!!!!

Snyta mig ska jag och krypa ner i soffan med kudde och filt, för det ska man göra när man är dålig. Thé med honung måste man också ha. Och tyck' synn om ska man också ha!

1 kommentar:

Linnea S. sa...

Det är så grymt roligt att läsa ju! :)Ja hade också 42 innan hela bebi-grejjen, fantastisk känsla! 40 är ju bara en storlek ifrån och det är den sista modellstorleken ;)