söndag 2 maj 2010

Promenera promenera

Igår gick jag i 30 minuter på mitt band. Jag brände 238 kcal.

Idag har jag gått 30 minuter igen och tog det lite lugnare, så jag brände bara 218 kcal. Fast jag tog det väldigt intensivt på slutet, så jag blev alldeles svettig!

Jag är så nöjd att jag faktiskt går på det där bandet, nästan varje dag. De dagar jag inte gör det, så är jag antingen inte hemma, eller så tränar jag på Xtravaganza.

Och så vill jag säga till intresserade att det endast är vägning varannan vecka nu, så det blir ingen rapport förrän NÄSTA ,måndag!

Stackars Lars är jätteförkyld. Hna har en dov otäck hosta också, så där så det gör ont i bröstet när man hostar, ni vet.

Jo just det ja! Nu har jag sålt bilen som jag köpte i januari! Så nu är jag ute på biljakt igen. Jag vill promt ha en bil med AC och färd dator.

Visserligen drog min lilla renault endast 0,6 l/mil, men jag hittar nog en till snål lite rackare tror jag.

Gonatt Pompisar. Suss gott!

3 kommentarer:

sarawn sa...

Ja jag säger det igen! Jag är så imponerad!! Jag kände knappt igen dig när du kom i lördags :) Tack igen för hjälpen! den var ovärderlig!! Jag hade halsbandet på mig när jag gick ut och dansade på lördagkväll :)
Hälsa Lars att han ska krya på sig!
Kram!!

Peter sa...

vilken tur att du hittade en köpare till bilen... Kan inte tänka mig att det fanns intresse från till exempel Umeå... :)

mamsen sa...

Ibland kommer det en köpare som bara vill köpa. Dessutom visste jag inte att ni var beredda att lägga 15000 kr på en bil nu??