söndag 30 maj 2010

Uppdatering

Jag vägde mig nyss och kan konstatera att jag står ungefär stilla sedan i måndags
Förmodligen pga att jag inte har rört mig nästan alls (bara 2 promenader på 30 min + 20 min) och dessutom har jag börjat äta.

Jag skulle ju träna men orkade inget och var som sagt förkyld nästa morgon. Jag är fortfarande VÄLDIGT förkyld, så jag orkar ingenting. Det står i Xtravaganzaboken att man kanske stannar i viktnedgången, men ändå märker att man stramas åt och blir smalare ändå. Det stämmer verkligen.
Min midja har minskat med ytterligare 3 cm  och min höft med ca 1 cm. Även låret verkar ha minskats med 1 cm till.

Dagens mått
Midja 88 cm
Höft 97 cm
Lår 55 cm
Överarm 36 cm

Mina mått vid start:

Midja 118
höft 115
Lår 66
överarm 40

Starvikt
99,5 kg

Dagens vikt
78,5 till 79,5 kg
- vet ej riktigt, då detta inte är en digital våg som på Xtravaganza. Jag brukar säga att jag inte har någon våg, eftersom denna känns så osäker.

jag fortsätter min vandring mot en smalare framtid. Jag är framförallt mycket glad för att jag inte har nån speciellt slapp hud som hänger och dallrar. Ja, min mage är ju hängig och lös, men det är nog där mesta vikten sitter också. Och jag märker ju undan för undan hur magen blir allt mindre och fastare, så jag slipper nog det problemet med lös och slapp hud, i alla fall. Det beror nog på allt vattendrickande och träningen..

Min mage har dock burit fram tre vackra barn och har haft kraftig övervikt, så om den fortsättningsvis är lite slapp, så må det vara hänt!

Nu ska jag snörvla mig iväg till Birsta och köpa nåt fint till min mamma på Morsdag.

Kram Pompisar!

Inga kommentarer: