lördag 31 juli 2010

hemma!

 Nu är jag hemma igen efter en tuff vecka i Västerås!

Jag har varit på kurs i 5 dagar och är nu Diplomerad Hälsokonsult hos Xtravaganza.

Låter finfint va?

Ja, det är fortfarande lång väg att vandra innan jag har alla utbildningar som behövs för att vara fullfjädrad Xtravagnaza coach, men jag har för närvarande inga ambitioner för det heller. Det finns fantastiskt duktiga tjejer hos Xtravaganza i Sundsvall, som klara det så bra så =)

Så jag är så nöjd att ha gjort denna kurs så länge. Sen, när jag har haft ett par egna grupper, så får vi se hur det känns. Än så länge har jag fortfarande  mitt eget mål att uppnå. Ännu har jag inte gått ner mina 30 kilo!

Nu ska jag natta. Jag är sjuuuukt trött!

7 kommentarer:

Agath sa...

Hej Lia!
Hemma på snabbvisit ser jag.
Hoppas det har varit bra dagar trots att
det varit jobbigt.Jag tycker du är ståndaktigt
som kan hålla dig i trim,jag kan inte låta bli det
där goda du vet,blir kanske bättre sen.Du får ha
det så bra i Rättvik,det är inte utan jag har
tänkt på dig.
Lycka till med nästa vecka och var rädd om dig.
Kramar.

Anonym sa...

Det var som fan!

Laila

Linda sa...

Åh! Låter som superkul! Hoppas allt gick bra. :-)

Agath sa...

Hej Lia!
Jag har skickat dig ett mail
eftersom jag aldrig användt den adressen innan kanske du vill säga
till mig om det kom fram.
Kramar

Agath sa...

Hej Lia!
Jag skickade ett mail för ett par dagar sedan inte på Liaadressen utan den andra du och din syster hade gemensamt efter vad jag förstår men jag ska in där vid ett tillfälle och maila dig igen.
Kramar

Agath sa...

Lia!
Jag har sänt mailet till dig.
Kramar

Agath sa...

Hej Lia!
Vi tänkte nog på samma,för jag var nyss inne och
talade om att jag skrivit ett mail till dig.
Kramar