måndag 19 juli 2010

Nytt nytt nytt nytt...

Hi hi.

Idag har jag lagt ut innehållet i min garderob på Blocket! Allt bortskänkes till ett belopp som motsvarar annonskostnaden. 20:-
En tjej sms:ade och undrade hur lång tid det hade tagit mig för att bli av med kläderna och när jag svarade att ingen hade svarat, så blev hon jätteglad! Hon kommer hit i morgon. Det är ju inte bara mina kläder, det är ju även vinter- och sommarjackor och några par skor, som är alldeles för stora.
...Finns det så snälla människor? Svarade hon då.
Jodå, här är jag ;-)

Jaha - vad var det mer då? JO!!! Jag har köpt en bil! En riktig bil! Min första egna RIKTIGA bil!
En Renault Megane årsmodell 2003. Endast 8320 mil =)
Den har AC, färddator och en massa finesser. Ingen startnyckel, utan denna är så pass modern att den har ett kort man sticker in och bara trycker på en knapp.
Hittills har jag bara haft råd med billiga småbilar, men idag bytte vi in den lilla Fiat Punton som jag köpte för ett par månader sedan och nu är jag alltså ägare till en endast 7 år gammal bil. Jag är så jäkla NÖJD!!!

Jag tror att jag ska hjula lite ute på gräsmattan för att fira. Ja det tror jag faktiskt att jag ska göra.

Hejdå Pompisar!

Inga kommentarer: