tisdag 6 juli 2010

Skillnaden mellan att träna och att inte göra det...

Jag har nästan inte tränat något under den senaste 2 veckorsperioden. Jag har haft ont i mina fotleder och dessutom jobbat över en hel del, så jag kommit hem först vid 20-tiden på kvällarna.

Det visade sig på vågen igår. +2 hg!

Det hjälper ju inte heller till att  vi hade fest i lördags heller.
Jag åt inte så lite, om man säger så...

Nu är jag dock tillbaks i selen igen och ger järnet. Idag på lunchen skall jag inhandla ett par riktiga joggingskor och redan ikväll skall jag köra stenhårt på löpbandet!

Mot Stadium!

3 kommentarer:

Marta sa...

Införskaffa en sån där balansbräda! Sjukt bra för instabila fotleder. (jag hade verkligen förväntat mig att någon av dina söner skulle hinna före, och det kanske dom har gjort också, sms-ledes eller annat, men nu har jag också sagt det isåfall). Jag står alltid på balansbräda på gymet, eftersom jag inte fick nån rehab den där gången jag stukade foten (if you recall...) och det känns faktiskt som att det blir bättre.

B-M sa...

Balans bräda. OK. Ingen har sagt nåt om en sån. Jag kan prova på gymmet och se om jag behärskar den. Jag är lite - hmmm - ostabil liksom. Undrar vem Peter brås på... Hmmm.
Har införskaffat ett par löparskor, ett par löpartights, två tunna löpartröjor som andas =)
REA på Stadium. Allt som allt blev det 1400 pix!
Svart och rosa. Aktare va lätt det kommer att gå med träningen!

Marta sa...

Det är lugnt, tillochmed Peter behärskar balansbrädan! Man står och vinglar lite på den och så får fotledsmusklerna jobba lite. Det är skönt efteråt om inte annat.