onsdag 7 juli 2010

Betyg Utmärkt!

Mina nya joggingskor är superbra! jag har inte provat mn nya outfit ännu. jag blev lite ekonomisk och tänkte att jag kunde trän i det som jag ahde på mg, innan det hamnar i tvätten =9

Jag köpte alltså ett par nya joggingskor i går. ord. pris 1299:- REA pris 799:-
Bra va?
Då tyckte jag att jag kunde passa på att köpa ett par träningstights också (jag har varit lite avundjuk på Linda i vår Xtravaganzagrupp ,som köpte sånt på ett tidigt stadium, så nu det blev ett par NIKE. Svarta sådana, med rosa bred rand på utsidan av låret. Till dessa blev det 2 träningströjor, ni vet såna där som "andas"? En rosa som matchar brallorna och så en svart likadan.

Nu har jag gått/joggat på löpbandet.
59 min och 59 sek ;-)
7,2 km
-541 kcal.

Snart ska jag ta ut två plåtar med bröd ur ugnen. Innan dess ska jag ta en skön dusch och sen hopp ner i sängen!

I morgon är det fest igen. Denna gång hos en kompis. Vi samlas några tjejer och grillar lite, drcker ett glas vin och myser i sommarkvällen. Förra gången träffades vi här hemma hos mig. Jag tror det var i februari. Så en gång / halvår blir det ungefär. Trevlig. Mysigt.

Natti natti, Pompisar!

Inga kommentarer: