tisdag 13 juli 2010

Svettigt värre!

Sitter här och väntar på att sluta svettas, så att jag kan duscha. det är ju ingen vits om svetten rinner om mig fortfarande när jag kommer ur duschen, eller hur?

Har kört 40 minuter på mitt löpband. det är varmt och kvavt, så det blev ett jobbigt pass.

Nu jobbar jag två eller tre dagar till, sen har jag semester. 5 veckor! Nja.
Första veckan ä jag hemma. Veckan efter åker jag till Borås på kurs. Vad och varför får ni veta sen. Det är en 5 dagars kurs och jag vill verkligen gå den.

Sen kommer jag hem i ett par dagar innan vi åker till Rättvik på semester. Efter Rättvik blir jag hemma blott en enda dag, sen ska jag till Baksjöliden för att greja inför Peter och Martas bröllop. Lars blir hemma, för han börjar jobba då, men jag åker i förväg för matlagning mm. Sen kommer Lars efter, lagom till bröllopet. Han börjar ju  jobba den veckan han.

Sen har jag en hel vecka hemma för att bara ta igen mig och vila!
 Så 5 dagars kurs och ett bröllop att jobba med. På 5 veckor. Härligt. Det blir varannan vecka hel vila och inte mer än 5 dagars "arbete" i sträck, de veckor jag är engagerad i nåt.

Ja det ska verkligen bli skönt. Jag tror jag ska försöka förlägga lite träning på morgnarna. Då kommer jag igång skönt inför resten av dagen. Det brukar inte vara så tryckande och varmt på morgonen heller.
Ja, utom i morse då, när jag vakande av en rejäl åsksmäll!

Nu ska jag strax hoppa in idushen. Sen blir det godnatt!

Trevlig sommar Pompisar. Visst har den varit bra hittills? Underbart väder, mycket åska och lagom med regn, tycker jag =)

Inga kommentarer: