måndag 23 augusti 2010

Jobbar

Semestern är slut. Jag är tillbaks på jobbet.
Crap.

Det finns bara en sak att göra. Jag måste spela på Lotto och Måltips, så att jag  vinner massor
med pengar. Då kan jag sluta jobba och kan vara hemma och njuta, innan jag blir för gammal :o)

Fast nu är det slut på lunchen, så jag måste ta tag i alla dessa fakturor och debiteringar som måste göras.Jag hade 197 mail i min IN-korg. Dem har jag skummat igenom och arkiverat, så nu är det mest sifferabete kvar att göra.
Jag ska även ta hem lite jobb och greja med hemma. Det känns som om det behövs, om jag ska komma i fas nån gång. Det är seminarium och en hel del möten på gång nu närmaste veckorna, så jag hinner knappt sköta mina ordinarie arbetsuppgifter.

I'm back in business!

2 kommentarer:

Anonym sa...

lycka till med lotterna!

laila

B-M sa...

Hej Laila. Man måste ju komma ihåg att spela också...