måndag 11 oktober 2010

Goaste Finaste

Det finaste som finns!
Nu är jag hemma igen efter en härlig vecka i Göteborg. Snälla Johnny och hans fina Linnéa tog emot mig så fint och fick mig verkligen att känna mig välkommen hela veckan.

Jag hjälpte till lite med att laga middagarna samt rastade lille taxen Desmond.Vi tog en timmes jogging/rask promenad varje morgon. Det var jätteskönt.
Sen tjuvade jag åt mig så mycket tid som möjligt att få hålla i guldklimpen Elliott. Men inte är det så lätt, när alla tre helst ville ha honom i famnen. Snäll som de var, fick jag i alla fall ha honom ganska mycket. Tack för det!

Här kommer några bilder för alla nyfikna. Jag är förstås stolt så jag kan spricka och kan meddela att lille Elliott kan skratta (OBS! ICKE MAGKNIP) på riktigt. Jag kommer att bevisa detta med en liten bildsvit. här nedan.




Pappas lillfinger duger att snutta på en liten stund om man är hungrig

 Nybadad nakenfis. Ser exakt ut som sin pappa upptäckte vi, när vi hittade en bild på densamme i badbaljan när han var ett par veckor gammal.






 Farmor snackade lite och Elliott lyssnade förtjust


Han började småle lite, för att till slut ...


skratta med hela kroppen! Oj vad glad man kan vara! Och så påstår de att man inte kan skratta vid bara tre veckors ålder. 

 Desmond och jag på promenad



Jag hittade en fin spindelväv under morgonpromenaden

Inga kommentarer: