lördag 16 oktober 2010

Höststädning

Vi städar ute denna helg. Jag har rensat och tömt i växthuset. Städat och ställt i ordning uterummet inför vintern. Alla blomlådor och urnor är tömda och undanställda. Fallfrukten är bortplockad och jag har även börjat städa på balkongen.
Nu tyar jag inte mer och fortsätter i stället i morgon.
Skönt att få det gjort så kan snön komma när den vill sedan...=)

Lasse grejar med bilen och om en stund ska vi åka till hans son och titta på hans nya hus. Han har bjudit in oss på middag. Jag tänkte vi skulle hinna med att köpa en inflyttningspresent också.

Sitter här nu och pustar, saknar lille Elliott och tittar på fina bilder på hans mammas och hans fasters bloggar. Men jag vill ha MER bilder!

Lägger upp den här i alla fall , från mitt besök som känns som en månad sedan, fast det är bara en vecka.

1 kommentar:

Camilla Franzén sa...

Mer bilder levererat! Jag kan ta med mig kameran hem till dig när vi kommer och äter, och lägga över alla bilder jag tagit. För det är ju några fler än de jag lägger upp så att säga..