lördag 26 mars 2011

Lat Lördag ...?

Slöar vid datorn och kommer inte riktigt igång. Borde städa, borde träna lite, borde tvätta.
Jag har träningsvärk i benen och magen så det står härliga till. Senare ska jag ta mig en tur på löpbandet för att försöka få loss musklerna lite.

Sen ska jag fixa fint i köket och dra igång en tvätt. Det blåser ute och solen skiner, så det är ju perfekt torkväder. Åååh bara doften av lakan som torkat ute. Mmmmm.

Sen ska jag baka kakor. Drömmar ska det bli.
Det är teater på Häreborg (Norrlands Akvavit) den 30/3 och vi ska baka kaffebröd till försäljning.

Sedan fram på eftermiddagen idag, när det är städat och fint, jag har kört en vända på löpbandet och det doftar nybakat i köket, då kommer jag att mysa och må så gott. Då trivs jag!

Så jag väljer nu att avsluta mitt slöande. Mot köket!

Ha en trevlig lördag, Pompisar.

Inga kommentarer: