fredag 4 mars 2011

Xtravaganza

På onsdag ska jag "börja om" hos Xtravaganza. Jag kör en till intensivkurs och går på mina möten varje vecka.
Jag har lättare för att gå varje vecka, än varannan.

Nu jäklar ska det sista bort! Jag har ju ett till bröllop att snygga till mig inför. Johnny och Linneá skall både gifa sig och döpa Lilla E.

Jag har inte orkat med riktigt i vinter, men nu är jag på G igen.

Jag går numera på spinning 2 gånger i veckan hos Friskis & Svettis och promenaderna på löpbandet skall intenficieras igen.(kan man säga så??) Jag tänker snabbt börja jogga på det också, så att jag är i form inför både Vårruset och Tjejmilen!

Jag känner mig  nöjd. Mycket nöjd.

Tack Maja!

Trevlig helg Pompisar!

2 kommentarer:

Marta sa...

Intensifieras. Kan man säga. :)
Lycka till med Andra gången gillt nu!

Pompi sa...

ja jag kände att det var fel och provade flera varianter, men så gav jag upp och skrev vad jag faktiskt visste var felstavat. Jobbigt. Jag är allergisk mot felstavningar.
Tack ska du ha.Jag fortsätter min viktresa nu. Det är inte att börja om för att jag inte klarade det. Jag fortsätter =)