fredag 21 oktober 2011

Jazz

Vem gillar jazz? Egentligen??
Vi i Häreborgs Byggnadsförening har ikväll för andra gången arrangerat en jazzkväll.
Första gången kom drygt 30 pers. Ikväll var det 41 betalande. Ändå hade vi delat ut flyers i byn och närområdena. + att ett par stod utanför jazzklubben i måndags och delade ut flyers.
Vi gick back förra gången och denna gång tror jag vi hamnar på ca -600 kr.

Jag tror ärligt talat inte att det finns tillräckligt många jazzintresserade.
Undras hur många som kommer om vi drar igång en Rockabilly kväll?

Jag skulle tro minst ett par hundra i alla fall. Jag önskar att jag hade tjugofem tusen sådär, att satsa på en egen Rockabilly kväll!

jag tro jag ska försöka ragga ihop lite sponsorer minsann!

100 kr i inträde. Och egen dryck. Så kan vi kanske erbjuda en liten mattallrik med rostbiff o potatissallad, eller landgång eller nåt.

Vad tror ni , Pompisar

Inga kommentarer: