måndag 18 februari 2008

Idag har ingenting hänt, egentligen

Därför blir det här väl det i särklass kortaste inlägget =)
Vi har handlat lite. Billig kycklingfilépå ICA. Har hängt en tvätt, tittat på Simon & Thomas på TV och nuär det Cityakuten.

Man är verkligen i farten...

MIllan kommer hem med 23,30 tåget. Så jag får inte sova tidigt ikväll. det är synd, för jag är jätte jättetrött. Men hon måste ju få hämtning. Det går inga bussar efter kl 23, i Sundsvall. barra på helger, när det finns nattbussar.

Nu ska jag titta vidare på TV:n, det kan ju vara något bra.

Tacos

Hejvejs

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tjena! jag skrev förut på "tjatten" och undrade när det passar att jag får komma ner???? med din present...(inget märkvärdigt ,men ändå) Men fick inge svar..??? det blir ju så dyrt att skicka den på post! Ha...det...."syrran"

Anonym sa...

Ha ha. Jag är inte alltid ute på chatten, när du ser mig där. Det räcker att jag är inloggad på datorn. Dessutom ser det ut ibland att jag kommer in "på nytt" fast jag antingen redan sitter där, eller inte ens är i närheten. Ni är välkomna EFTER att vi tapetserat och målat klart i vardagsrummet =)

Anonym sa...

Det får jag tacka för*fniss* Förstår att du vill göra mig avundsjuk...fy på dig! kram "syss"

Anonym sa...

Hmm.. glömde att skriva mitt alias så kan det gå! är jätteförkyld,om det nu är någon ursäkt:)

Anonym sa...

Det syns när det är du, för du fnissar!