fredag 22 februari 2008

Veckan består av endast måndagar och fredagar

Så känns det.
Först är det måndag och man ser hela långea veckan framför sig innan detär helg igen. Vips så är det fredag och man undrar var resten av dagarna tog vägen. Och vi vet ju alla hur kort en helg är. Sen är det måndag igen...Inte att undra på, att tiden går fort.

Nu är det ju helg igen och jag ska gå på pojkhockey i Gärde i morgon. Pojkar 7 år, Timrå IK vs Sundsvall Hockey. Det ska bli kul! Det är ju så länge sen pojkarna var små och det var en jätterolig tid, när de spelade "alla-på-pucken-på-en-gång" .

Idag gjorde jag en matig sallad, med räkor och tonfisk och krabba, majs , avocado, groddar, tomater, sallad, purlolök och äggklyftor. Jag köpte färdig Cecardressing. Den var god. Den hemlagade som jag gör olivolja, äggula, sardeller och dijonsenap är mycket godare, men den här är helt OK.

Nu är det väl nästan bara sängen som väntar.

Visstja, jag drack ett glas vin också =)

Gonatt

Inga kommentarer: