måndag 3 mars 2008

Sjukt

Idag gick jag hem från jobbet, vid ettiden. Det var helt meningslöst att sitta kvar, när halsen bara gör mer ont, ju mer jag talar i telefonen. Det är ju så, att telefonen och datorn, samt faxen är mina främsta arbetsredskap.
Då är det inte så smart att sitta kvar och anstränga halsen. Det var smartare att gå hem och krypa till sängs och vila.
Jag har ingen feber, men man kan faktiskt vara slut ändå, av halsont och nästäppa.
Nu är det kväll och halsen gör mer ont. Blä.

Till middag idag värmde jag Bruna bönor och stekte fläsk. Jag åt ca 1 dl Bruna bönor. Det går att äta. Är inte så äckligt. Men jag har ju nästan inget smaksinne just nu, så...

Natti natti

2 kommentarer:

Anonym sa...

men nu jämans har Pompi börjat blogga, krya på dej

Laila E

Anonym sa...

Just det. När ska du börja? =)